Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Ευχαριστήρια επιστολή σε διασώστες του ΕΚΑΒ Ηρακλείου!!!


Την Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2016 , είχαμε διακοπή ρεύματος στο σπίτι και χρησιμοποιήσαμε γεννήτρια, κυρίως για την άντληση των όμβριων υδάτων στο υπόγειο της μονοκατοικίας μας. (Έβρεχε συνεχώς) . Εμείς μείναμε για όσο χρόνο υπήρχε διακοπή στο υπόγειο του σπιτιού το οποίο είχε φωτισμό
Αν και η γεννήτρια ήταν σε άλλο χώρο , μονοξείδιο πέρασε στο χώρο που η τετραμελής οικογένειά μου καθόταν.
Το αντιλήφτηκα όταν η σύζυγός μου και ο γιος μου λιποθύμησαν και εγώ (που έχω προ τριμήνου υποβληθεί δε τριπλό μπάι πας ) δεν αισθανόμουν καθόλου καλά.
Χρησιμοποιώντας όλες μου τις δυνάμεις, άνοιξα την πόρτα και ειδοποίησα το ΕΚΑΒ.
Αυτοί οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ, γιατί άνθρωποι είναι το ΕΚΑΒ, έφτασαν με δύο ασθενοφόρα ΑΜΕΣΩΣ και μας μετέφεραν στο ΠΑΓΝΗ.
Το περιστατικό ήταν πραγματικά επείγον !!!
Η ζωή μας ήταν σε ΑΜΕΣΟ κίνδυνο!!!!
Δεν ξεχνάω την άψογη συμπεριφορά και την βοήθεια που μας πρόσφεραν.
Στο τμήμα επειγόντων , έδρασαν άμεσα και με το ανήλικο παιδί μου, έμεινε συνεχώς μαζί ,κάποιο άτομο από το νοσοκομείο , έως έρθει συγγενικό μας πρόσωπο.
Η περιπέτειά μας είχε αίσιο τέλος για όλους μας και μετά από ολιγοήμερη νοσηλεία επιστρέψαμε στη ΖΩΗ μας
Σας ευχαριστούμε!!
Μ.Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου